pühapäev, 16. mai 2021

Hakkabki jälle pihta!

Mina jälle siin üle pika aja! Ega mul väga palju rääkida seekord polegi, sest pärast talvist hooaega oleme siiani lihtsalt trenni teinud ja tublisti suveks valmistunud. Nagu kevadel ikka, on meie trennide asukohad väga varieeruvad, oleme olnud nii metsas maastikul, hallis, jõusaalis, vahepeal tuli joosta ka krossi ning kord nädalas on kavas ka lihtsalt tunniajane venitustrenn. Pisut hiljem saabusime ka staadioni tartaanile. Osa trenne pidime niiöelda "plaan b" variandina läbi viima ka rannaliival, sest märtsis ei tahtnud see lumi ja jää metsaalt kuidagi ära sulada ja seal teha oli siis veel liiga ohtlik. 

Tehtud trennidega ja trennikvaliteediga olen üldpildis ise rahule jäänud, millegi tõttu midagi tegemata ei ole jäänud. Kuna kohe on kätte jõudmas ka võistlused, oleme ca 3 nädalat juba naeltes jooksnud, millega tunnetab veelgi enam selle praeguse hetke kiiruse ja vormi ära. Natuke vähem kui 2 nädalat tagasi jooksime õues esimest korda ka lendlähtest 30m, mille tulemuse üle küll hõisata ei saa - 3,36 (teisel üritusel sama aeg), kuid see pole nüüd ka midagi katastroofilist, sest sel hetkel oli see metsa mahutrennidest ületulek staadionile ju alles toimunud. Rekord pärineb mul eelmisest suvest ka välitingimustes joostud 3,27, kuid selle jooksin juuni lõpus ehk ajaliselt kindlasti juba märksa teravama vormi pealt.

Äsja toimus Käärikul noortekoondise laager, kus olin kahel päeval kohal ja sain jälle miskit kõrvataha panna ning ka vahelduse mõttes oli hea korraks teises keskkonnas olla ja sealsel staadionil üks trenn teha. Juba homme, 17.mail toimub Pärnus minu selle hooaja avavõistlus, kus plaanin joosta 200m distantsil. Enamasti olen hooaja avanud 100m jooksuga, kuid seekord tahtsin ka ise teisiti teha ja eeldan, et 200 pealt näeks rohkem ära, kus maal me tegelikult selle kiiruse ja võib-olla kiirusliku vastupidavuse osas oleme. Kindlasti ei tasu avavõistlusest midagi ülemäära suurt oodata, sest nagu aeg on näidanud, siis minu puhul on olnud nii, et mida võistlus edasi, seda paremaks ma lähen ja võistlused ise arendavad mind kõige enam. 

Kui rääkida veel edasistest võistlustest, siis kohe samal nädalal on toimumas ka teine võistlus - Pärnumaa meistrivõistlused (21.-22.05), kus esialgse plaani järgi on plaan hüpata kaugust ja joosta 100m ning lisaks 4x100m teatejooksu. Teatejooksude juurde jõudes toimuvad teatejooksu Eesti meistrivõistlused juba 29.mail Kääriku uuel staadionil, kus võistlemist ootan mina küll juba väga. Nii et maikuus juba 3 võistlust ees ootamas! Eelmisel aastal tegin näiteks oma suve esimese võistluse alles 30. juunil, see aasta siis 1,5 kuud varem 😀 Aga eks eelmisel aastal olidki lihtsalt olude sunnil asjad teisiti. 

Minu selle suve kõige tähtsama võistluseni, U20 Euroopa meistrivõistlusteni on jäänud veel üsna täpselt 2 kuud! Usun ja loodan, et suudame mu selleks ajaks parimasse kehalisse konditsiooni viia, kui juba praegu vaikselt võistlustega peale hakata.

😎

1 kommentaar: