esmaspäev, 31. mai 2021

Pärnumaa meistrivõistlused ja teatejooksude Eesti meistrivõistlused

Nagu ikka, olen natuke jälle ajast maas, aga jällegi, parem hilja kui mitte kunagi! 2 võistlust on nüüdseks veel seljataga, millest kohe ka natuke pikemalt juttu teen.

21.-22. mai toimusid enda kodustaadionil Pärnumaa meistrivõistlused, kus olin kirjas 100 meetri jooksus, 4x100 meetri teatejooksus ja kaugushüppes. Esimese päeva õhtul toimus ainult kaugushüpe, milleks olin 0 ettevalmistust teinud. Sellesmõttes, et kaugust hüppasin ma üldse viimati talvel hallis mingisugustel võistlustel. Kuna mu nädalatagune üldine vorm ei olnud ka just kiita ja tippkiirus pole veel siiani see, mis ta olema peaks, siis ega miskit üllatust sealt oodata ei olnudki. Esimese nelja katse järel oli mu parim tulemus 5.43, mille olin hüpanud kahel korral. Viiendas voorus õnnestus hüpata vähemalt üle viie ja poole meetrine hüpe - 5.52, mis jäigi seekord minu parimaks. Kuigi mu isiklik rekord on talvel hüpatud 5.77, siis mingisugust pettumust ma küll otseselt seekord ei tundnud, sest usun, et see tulemus oli sel päeval üsna minu maksimumilähedane, mis ma hüpata suutsin. Lisaks ei ole kaugushüpe mul hetkel ala, millele isegi natukene keskenduks. Hüppan pigem lihtsalt vahelduse mõttes ja nii-öelda enda lõbuks.

Järgmisel päeval ootasid ees jooksualad. Enda 100 meetri aega tahtsin ma küll väga teada saada, kuid kahjuks suutsin teha valestardi ja nii oligi sellel jooksul kriips peal. Polnud mõtet aga tuju alla lasta, sest peagi ootas ees 4x100 meetri teatejooks, kus enda trennikaaslaste Emmeliine, Kätlini ja Anetega olime võtnud sihikuks joosta uus klubirekord. Rekord tuligi - 48,49, kuid see ei olnud kindlasti ideaalne jooks, mõni vahetus oleks saanud palju parem olla. Teatejooksus jooksin mina viimast vahetust ehk sain meid kenasti üle finišijoone tuua.

Täpselt nädala pärast, 29. mail toimusid Kääriku uuel staadionil teatejooksude Eesti meistrivõistlused, kus mina kuulusin võistkonda nii 4x100 meetri kui ka Väike-Rootsi (100+200+300+400) jooksudes. Esmalt siis 4x100 meetri teatejooks, kus oli kokku 6 võistkonda ehk 1 jooks, mille põhjal selgubki kohe esikolmik. Meie esimest vahetust jooksis Emmeliine, teist Kätlin, kolmandat Elisa ja viimast mina. Kõik tegid enda töö väga kenasti ära, vahetused olid väga kindlapeale ning hästi tehtud ja nii võitsimegi oma esimesed kuldmedalid sel päeval ajaga 48,71 sekundit! Kiirusliku poolepealt ei tundnud ma end seda distantsi joostes kõige paremini, kuid see polnud sel korral niivõrd oluline, sest meistritiitel oli juba meie.

Mõned tunnid hiljem ootas ees Väike-Rootsi teatejooks, kus 100 meetrit jooksis meil Elisa, 200 meetrit Kätlin, 300 meetrit mina ja 400 meetrit Emmeliine ehk võistkond täpselt samas koosseisus nagu 4x100 meetri jooksus. Siin oli kokku registreerunud 7 võistkonda ehk toimus 2 jooksu, meie neist teises. Esimese jooksu võitja aeg oli 2.27,67, millest tuli siis kindlasti kiiremini joosta. Esimesed kaks vahetust tegid meil jällegi väga head esitused, pulga sain mina kätte kõige esimesena ja andsin meie viimasele vahetusele üle ka esimesena. Võit ei olnud veel aga sugugi kindel, sest üks võistkond oli meil ikkagi päris kannul. Niisama lihtsalt me aga oma positsiooni käest ei andnud ning tugeva lõpuspurdi abil ületas finišijoone esimesena ikkagi meie võistkond! Päeva teised kuldmedalid tulid ajaga 2.18,95, mis tähistab ka meie uut U20 vanuseklassi klubirekordit. 

Kui rääkida minu osast sellel teatedistantsil veidi eraldi, siis seekord saan ma rääkida üsna positiivsel toonil. Jooks kulges sellesmõttes vägagi meeldivalt, et suutsin päris hästi hoida jooksus lõtvust, ka tehnilisel poolel polnud viga. Peale selle ei jooksnud ma end täiesti lukku, jõudu oli veel päris korralikult viimasel 100 meetril. Kindlasti jäi mingisugune pisike varu sinna jooksu sisse just esimese 100-150 meetri puhul. Võrreldes 17. mail Pärnus joostud 200 meetriga, oli seekordne 300 meetri jooks ilusam ja andis kindlasti head tunnetust juurde selleks, et peagi ka mõni kena 200 meetri jooks joosta.

Järgmised võistlused ootavad ees juba sel pühapäeval, 6.juunil Pärnus, kui toimuvad Eesti karikavõistlused. Ise pakun praegu, et osalen seal 100 ja 200 meetri jooksudes ning võib-olla ka 4x100 meetri teatejooksus. Eks näis, milliseks hooaja esimene 100 meetri jooks kujuneb ning kas 200 meetris näeme ka juba edasiminekut võrreldes hooaja esimese jooksuga.

4x100 meetri uus klubirekord Pärnus

4x100 meetri ja Väike-Rootsi kuldmedalid Käärikul

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar