teisipäev, 18. mai 2021

Pärnu Spordikooli sprindiõhtu

Eile avasin oma võistlushooaja Pärnus, kui toimus Pärnu Spordikooli sprindiõhtu. Päeva kõige viimase alana olid kavas 200 meetri jooksud, kus osalesin ka mina. Kui hommikupoole oli ilm veel üsna hea, siis täpselt võistluste ajaks hakkas sadama paduvihma, mis minu stardi ajaks küll vaibus, kuid õhk oli ikkagi peale seda üsna külm ja niiske.

Nagu ma juba eelmises postituses mainisin, siis üleliia suuri ootusi tulemuse mõttes selleks jooksuks panna ei saanud. Eks trennides saab ka sellesmõttes aimu, kas oled minu puhul siis 24,0 või 25,5 sekundi vormis. Enesetunne pakkus üsna kindlalt seda teist varianti. Kindlasti ei saa minna starti mõttega, et ma jooksengi nüüd täna 1,5 sekundit kehvemini oma isiklikust rekordist ja lepin sellega, kuid mingisugune reaalsusetaju peab siiski olema ja peab aru saama, mida üldse oodata võiks nende trennide pealt, kus sa parasjagu tulnud oled. Muidugi läksin ma endast kõike andma, peale jooksu oligi veremaik suus.

Eelmisel aastal sain ma oma hooaja esimese 200m jooksu ajaks 25,02. Seejuures puhus vastutuul 1.5 m/s. Ütlen veelkord, et see jooks oli tehtud 30. juuni. Eile vaatas kalendrist vastu kuupäev 17.mai. Minu jooksu start anti peale kella 19 õhtul. Soojenduse põhjal ei ole ma siiani veel osanud piisavalt hästi tunnetada, kas olemine on pigem hea või halb, loodan, et arenen veel selles osas ka. See selleks, minu kord oli pakkudele minna. Esimesed 50m ei saanudki hoogu eriti kiirelt üles, rabelesin kuidagi niisama. Järgmised ca 80-90m jooksust meeldis mulle endale kõige rohkem, sest olin hoo üles saanud ja jõudsin seda ilusti hoida. Lõpp vajus aga ikkagi ära, samm läks raskeks ja finišijoone ületasin ajaga 25,26. Jooksu ajal puhus ka vastutuul 0.8 m/s.

Analüüsida oli peale jooksu muidugi palju. Saime infot, kus maal me hetkel oleme ja see ongi praegu kõige tähtsam. Ma ise arvan, et pabistada ei ole vaja, sest see oli ikkagi esimene start ja tähtsamate võistlusteni on veel aega, mistõttu saabki trennides võib-olla väikseid muudatusi teha, et peagi asjad veelgi paremini paika loksuks!

Järgmine start juba reedel ja laupäeval, kus kavas hoopis teistsugustel aladel kaasa teha! 😎

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar