neljapäev, 1. juuli 2021

Täiskasvanute Eesti meistrivõistlustelt 2 pronksmedalit!

Peale karikavõistlusi olen nüüd jõudnud võistelda veel kahel võistlusel. Üks neist pisem võistlus - Pärnu Spordikooli sprindiõhtu 22. juunil ja teine vägagi tähtis võistlus - Eesti meistrivõistlused täiskasvanute arvestuses 26.-27. juunil Tallinnas.

Hakkame siis algusest peale. Pärnu võistlus oli vajalik selleks, et saaks ikka veel rohkem võistlusstarte teha enne suve kõige tähtsamat võistlust, mis polegi hetkel enam sugugi kaugel (kes ei tea, millest räägin, siis ikka U20 Euroopa meistrivõistlused 15.-18.07). Stardis olin ainult 100 meetri jooksus ja ajaks sain see päev 12,22 sekundit (tuul +0.2 m/s). Palju selle jooksu kohta kommenteerida ei ole, kuna see oli ikkagi suhteliselt selline pehme jooks, mis nägi rohkem välja nagu trennis joostav kiirendus. Ei suutnud see päev kogu keha võistlusmomenti viia, aga sellest polnud otseselt midagi, sest see jooks tegelikult ei andnud mulle midagi juurde ega ei teind mind ka kehvemaks.

Edasi hoopis suuremate võistluste juurde - Eesti meistrivõistlused täiskasvanute arvestuses, mis nagu mainitud, toimusid möödunud nädalavahetusel Tallinnas Kadrioru staadionil. Stardinimekirjast leidis mind nii 100 kui ka 200 meetri distantsidelt. 

Esmalt siis 100 meetri jooks, mis toimus esimesel päeval. Eeljookse oli kokku 3, mina neist kohe esimeses. Oma jooksu võitsin hooaja parima tulemusega 11,99 (tuul +0.6 m/s). Üldpilt oli sellest jooksust üsna hea, vähemalt ma ise jäin rahule, ainult stardi ja esimese 30 meetri osas saaks korralikult veel nuriseda. Mõni tund hiljem ootas ees finaaljooks, kuhu pääsesin paremuselt kolmanda tulemusega. Plaan oli pakkudelt esimesed sammud paremini välja joosta ja siis sama tugevalt lõpuni pingutada, et ikka medalikoht endale kindlustada. Nii see õnnestuski, sest võitsin elu teise pronksmedali naiste arvestuses tulemusega 11,96 (tuul +2.3 m/s). Kuld- ja hõbemedal võideti vastavalt 11,64 ja 11,79ga ehk neid ma veel seekord hirmutada ei suutnud, kuid sellistel võistlustel on medal ise ikkagi suur asi ja selle üle oli mul vägagi hea meel.




Järgmisel päeval ootas 200 meetri jooks, kus eeljookse kokku 2 ja mina neist jälle kohe esimeses. Jooksu lõpetasin teisena, saades ajaks 24,49 (tuul +2.9 m/s), kui mind edestas vaid Kreete Verlin ajaga 24,27. Positiivne oli see, et seekord juba jõudsin joosta distantsi teist poolt ning konkreetne edasiliikumine oli seal parem kui eelneval korral Pärnus karikavõistlustel. Jooksu esimese poolega saab veel tulevikus kõvasti vaeva näha, sest tunnen, et just sealt jääb veel praegugi tohutu varu sisse. Paar tundi hiljem toimuvasse finaaljooksu pääsesin jällegi eeljooksude põhjal paremuselt kolmanda ajaga. Seal õnnestus start veidi paremini, finišijoone ületasin pronksmedali vääriliselt, tulemuseks 24,43 (tuul +2.6 m/s). Kuldmedal võideti ajaga 23,99 ning hõbemedal ajaga 24,10. Kui mu aeg ei olnud päris selline, mida sisimas lootsin, siis taas saan öelda samad sõnad, mida ka 100 meetri puhul, et medal pole minu jaoks sel võistlusel veel päris tavaline asi, seega võtsin selle pronksi ainult auga vastu! Kahjuks õnnestus määrustepärastes tingimustes teha vaid 100 meetri eeljooks, ülejäänud tulemused edetabelikõlbulikud ei olegi 😒.

Eelmisel aastal olid just need võistlused minu suve kõige edukamad. 100 meetri jooksus võitsin pronksmedali uue isikliku rekordiga 11,87 ning 200 meetri jooksus üllatasin nii ennast kui ka teisi, võites kuldmedali 23,96ga, millega püstitasin uue U20 vanuseklassi Eesti rekordi. Peab mainima, et sel aastal läksin nendele võistlustele vastu hoopis teises konditsioonis, kuna kahjuks toimusid need võistlused sel aastal 1,5 kuud varem kui eelmisel aastal. Muidugi ei ole see otseselt mingisugune vabandus või põhjendus, miks olin see aasta kehvem, kuid mitmed eelnevad aastad on näidanud, et kui ma suvel heasse vormi lõpuks ikkagi tõusen, siis seda kindlasti pigem alles suve teises pooles. Kindlasti ei jää ma neile võistlustele tagasi vaatama negatiivselt, sest see on lihtsalt hetke seis, mina andsin endast maksimumi ja 2 medalit on siiski 2 medalit!

Järgmisena ootavad ees U20 vanuseklassi Eesti meistrivõistlused, mis toimuvad juba sel nädalavahetusel Rakvere staadionil (3.-4. juulil). Stardis olen ma seekord vaid 100 või 200 meetri jooksus. Need on ka ühtlasi minu viimased võistlused enne U20 vanuseklassi Euroopa meistrivõistlusi, kuhu olen oma pääsme taganud nii 100 kui ka 200 meetri jooksudesse. Loodame, et just sel võistlusel näeme minu suve kõige kiiremaid jookse!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar